Pagini din istorie...

joi, august 04, 2011

Nimicuri.



Am ajuns sa nu inteleg oamenii.Da, nu-i inteleg!Poate sunt eu neintelegatoare,si totusi.
Se spune ca evoluam...Mie mi se pare ca degradam din ce in ce mai mult.Si anume moral,spiritual...poate chiar si fizic.
Acum am sa explic.NU pot intelege cum oamenii merg din intuneric in mai intuneric,isi distrug vietile fara sa le pese,alearga din rasputeri spre peronul iadului amagindu-se cu vorba " Toti o fac.".Asta-i copilarie.
Apoi nu inteleg de ce nu vor sa implineasca niste porunci simple.Pentru binele nostru au fost create,pentru ca Dumnezeu stie ce e mai bine pentru noi.Ei zic ca nu stim sa fim fericiti.Sa fim seriosi,suntem mult mai fericiti stiind ca avem iertarea,iar ei oricum realizeaza ca sunt pustii inauntru,mancati de viermele pacatului.
Si in ultimul rand nu inteleg de ce ei se incred in obiecte,si accentuez OBIECTE fara suflare de viata.Isi incred soarta in niste papusele,talismane cum lezic ei,crezand,amagindu-se ca aceste lucruri le vor aduce norocul,sanatatea etc.De ce ar face asta cand Dumnezeulnostru e atat de mare si neiubeste atat de mult ?El e un Dumnezeu VIU,in mainile Lui se afla tot universul,de El depinde soarta noastra.El stie tot despre noi, si El hotaraste ce-o sa ni se intample.Si ce-i mai important El ne iubeste.El si-a dat Fiul pe care tot noi L-am omorat prin nebunia noastra,ca noi cei care nu meritam nimic sa fim mantuiti sa avem iertarea si un viitor cu Tatal in ceruri.Cine dintre voi care ma cititi ati fi in stare sa muriti pentru dusmanul vostru,ca el sa fie liber?


Si cum sa intelegi oamenii???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zumzete...