Pagini din istorie...

miercuri, martie 16, 2011

Meditatie...


.....


Privesc in urma si vad tot ce timpul nu a reusit sa stearga fara permisiunea mea...Uneori ma intreb:"De ce staruiesc cu atata invesunare sa-mi fac singura rau?"
Privesc in viitor si vad succesul si fericirea imbratisandu-se,fiind inconjurate de gratiile greutatilor;Ele nu pot zbura-frica le-a taiat aripile.
Privesc in prezent.Privesc de jur imprejur.aplec capul si provesc in jos cu insistenta.Vad nimicuri fara sens si munca care aici nu va da nici un rod insemnat.
Ma privesc pe mine.Vad un colaj abstract de multe calitati,dar nu vad nimic ce e al meu.
In sfarsit privesc la viata mea....Nu vad nimic in afara de intunericul ce se risipeste trepta din cauza Luminii spre care ma indrept pe drumul ingust pe care l-am ales....Il vad pe Dumnezeu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zumzete...