Pagini din istorie...

miercuri, martie 16, 2011

Ratacire...

Sageata neagra strapunge iar sufletul suferind.
Si gandul greu se lasa ca plumbul peste susufletul ranit.
Ma uit la inima arzanda incendiata de pacat.
Ploua din nou cu durere peste soarta mea.

Aud ca un ecou un ras viclea ce-mi pare infiorator.
El suna tare ca o judecat pentru faptele mele.
Ieri ma chema subtil zicand ca-mi va placea...
Iar azi cosmarul m-a ajuns:sunt roaba...
"esti a mea!!!...." si intuneric....

Mi-am facut ispita prietena,si dupa cuvantul ei am omorat constiinta...

Sunt o criminala...Imi pare rau si strig spre ceruri...
Dar rasul urca-n hohote...
Rusine!

Sunt murdara,'nfofetata,insetata...Ratacesc.

*
1.Cadere
2.Pacat
3.Iertare...
4.Viata cu Tatal...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zumzete...