Pagini din istorie...

marți, martie 08, 2011

Scrisoarea...

DRAGUL MEU,
Azi dimineata,cand te-am trezit,eram langa patul tau in lumina minunatului Meu rasarit care a inungat odaia.Am sperat ca-mi vei spune "Buna dimineata!",dar nu ai facut-o.M-am gandit ca poate era prea devreme si de aceea nu M-ai observat.Am incercat sa-ti atrag atentia cand ai deschis usa, grabit.Ti-am sarutat fata cu boarea diminetii.Am revarsat asupra ta mireasma dulce si parfumata a florilor.Ti-am murmurat o melodie de dragoste prin ciripitul pasarilor.Ai trecut pe langa Mine grabind pasul.Mai tarziu te-am privit megand si discutand aprins.Ah!Cat as fi dorit sa schimbi ceva cuvinte cu Mine!M-am apropiat si am saperat sa-mi vorbesti.Ai trecut pe langa Mine fara sa ma bagi in seama.
Dupa amiaza ti-am trimis o ploaie invioratoare si ti-am stralucit prin fiecare picatura.Am strigat din ceruri cu glas te tunet,doar,Ma vei auzi.Apoi ti-am pictat un curcubeu fermecator in mijlocul norilor Mei aurii.Mi-am zis:"Cu siguranta Ma vei vedea!",dar,ca un facut,nu M-ai vazut.
Seara,la sfarsitul zilei,ti-am trimis un apus minunat de soare.Apoi te-am cautat cu privirea spre Mine.Dar am ramas intristat si de aceasta data.
In sfarsit,noaptea,la culcare,am revarsat lumina lunii pe fata ta,ca sa-ti amintesc ca nu te-am uitat.Am nadajduit ca,macar acum,sa-mi vorbesti,inainte de culcare.Nu Mi-ai spus nici un cuvant.M-a durut mult lucrul acesta;totusi am continuat sa stau de veghe la capataiul tau,nadajduind ca,macar a doua zi dimineata,vai observa prezenta Mea.
Tot astfel,in fiecare zi,am continuat sa Ma descopar prin tot felul de cai,sperand ca vei dori sa fiu Pastorul tau.Eu pot sa-ti port de grija ca nimeni altul.Eu sunt Pastorul cel Bun,care isi da viata pentru oile lui.Eu am venit ca oile Mele sa aiba viata si s-o aiba din belsug.Dragostea Mea pentru tine este mai adanca decat marea si mai inalta decat cerul.Te iubesc cu o iubire vesnica,de aceea iti pastrez bunatatea Mea,vreau sa Mi te daruiesti si am atatea sa-ti impartasesc.Pentru binele tau,te rog sa-Mi raspunzi.
"Iata,Eu stau la usa si bat.Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa,Voi intra la el,Voi cina cu el si el cu Mine."

Al tau prieten care te iubeste,
Isus Hristos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zumzete...