Pagini din istorie...

marți, aprilie 05, 2011

Rosa si MONSTRUL(Partea#1)

Din Samanta adevarului,februarie 2011

-Nu-i asa ca-i ciudat sa fii in clasa a opta?intreba Rosa chicotind putin.Cele 4 eleve de clasa a opta se adunasera pe scarile Solii Mapleview si asteptau acum sa sune clopotelul pentru prima oara in acest semestru.
-Asa-i,a fost de acord Martha.Imi aduc aminte cand eram in clasele mai mici.Atunci credeam ca scoala nnu o sa se termine niciodata.Si acum suntem in ultimul an.
-Sper ca va fi foarte fain anul asta,spuse Becky ,care avea intotdeauna un spirit practic.
Anna ridica din umeri.
-Abia astept sa termin scoala,spuse ea.Cat esti la scoala,esti mica.Cal putin asa cred ai mei.Totusi n-o sa va mai vad in fiecare zi si-o sa-mi fie dor de voi.
Becky schimba subiectul.
-Sigur va fi ceva diferit sa avem ca diriginte un barbat.Dar cred ca o sa-mi placa.Imi plac schimbarile.Ne mai scot din monotonie.
-MIe mi-a placut de Erma,interveni si Rosa.De cele mai multe ori,Rosa era liderul celor 4 fete,chiar daca toate erau bune prietene.
-Si mie,zise Bevky repede.Numai ca...
-Ssss!Rosa ii facu semn colegei sa taca pentru ca se auzira pasi in scoala.Usa se deschise.
Profesorul Gideon privi grupusorul de fete.
-Buna dimineata!rosti el cu voiosie si un zambet aparu pe fata lui.Cred ca voi sunteti in clasa a opta.
Fetele dadura din cap fara sa spuna nimic.
-Abia astept sa-mi cunosc elevii,spuse dirigintele incercand sa destinda atmosfera.Sper ca o sa va placa ultimul an de scoala.
Rosei ii placu noul diriginte chiar de la inceput.El vorbea calm,si se putea citi sinceritatea in tonul sau.Ochii lui negri pareau blanzi,iar felul in care se comporta radia bunatate.Pe masura ce zilele si saptamanile treceau,copii au mai invatat ca dirigintele se astepta ca ei sa fie ascultatori si respectuosi.Ochii lui desi erau blanzi,puteau exprima fermitate.
Lucrurile mergeau bine,iar Rosei ii placea la scoala.
Apoi,intr-o dimineata,la cateva saptamani dupa ce a inceput scoala,Becky a venit cu o veste uimitoare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zumzete...